Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek interpreteert en trekt besluiten uit het de onderzoeksresultaten van de internet-enquête naar leren met dyslexie, verschenen in Deel 1: onderzoek. Door de positieve benadering van dyslexie - er wordt onderzocht hoe mensen met dyslexie er toch in slagen te studeren - komt men tot nieuwe inzichten. Hoe leren mensen met dyslexie in het basis- en voortgezet onderwijs? Hierover werd een internet-enquête opgesteld, bestemd voor mensen met dyslexie. Dit boek brengt de resultaten van dit onderzoek in beeld. Er werd aan mensen met dyslexie gevraagd antwoord te geven op volgende vragen: Wat waren (in het verleden) de best behaalde resultaten in het basis- en voortgezet onderwijs? Welk onderdeel binnen de taalvakken leidde tot de beste resultaten in het basis- en voortgezet onderwijs? en wat was de reden van de goede resultaten?
Orthopedagogics --- leermoeilijkheden --- leerstoornissen --- dyslexie --- Dyslexie --- Dyslexic children --- Language arts --- #KVHB:Dyslexie --- 464 --- leerproblemen --- leesproblemen --- orthopedagogiek --- 464.1 --- Dyslexie (Woordblindheid) --- Leerproblemen (Kinderen met leerproblemen, Leerstoornissen) --- Leren --- Taalproblemen(Kinderen met taalproblemen, Taalstoornisssen) --- 083295.jpg --- 083296.jpg --- kinderen met leerproblemen --- Kinderen met lees- en schrijfproblemen --- Leerproblemen --- Onderzoek --- Leerprobleem --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|